Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Fagersta

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Fagersta. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Fagersta som finns hos arbetsgivaren.

Servicerådgivare/Kundmottagare till Fagersta Motorforum

Brinner du för kundservice och vill arbeta i en händelserik miljö? Fagersta Motorforum söker nu en servicerådgivare/kundmottagare som ska leverera service i världsklass! Om tjänsten Som servicerådgivare/kundmottagare blir du en ambassadör för Motorforum i Fagersta och företagets ansikte utåt. Du har en viktig roll, då du bemöter kunder i deras serviceärenden. Det innebär att du fungerar som spindeln i nätet och ser till att kunden blir väl mottagen och om... Visa mer
Brinner du för kundservice och vill arbeta i en händelserik miljö? Fagersta Motorforum söker nu en servicerådgivare/kundmottagare som ska leverera service i världsklass!

Om tjänsten
Som servicerådgivare/kundmottagare blir du en ambassadör för Motorforum i Fagersta och företagets ansikte utåt. Du har en viktig roll, då du bemöter kunder i deras serviceärenden. Det innebär att du fungerar som spindeln i nätet och ser till att kunden blir väl mottagen och omhändertagen.

I rollen som servicerådgivare har du daglig kontakt med kunder och kommer att arbeta i fronten av verksamheten med bl.a. mottagning och utlämning av bil, skapande av arbetsorder, upprätta kostnadskalkyler, garantifrågor och övrig administration. Din dag kommer att vara varierande med många kundkontakter i en tempofylld miljö, där toppservice är nyckelordet. Rollen innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar den dagliga produktionen på verkstaden.

Tjänsten som Servicerådgivare/ kundmottagare är en anställning direkt hos vår kund Fagersta Motorforum med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll och som drivs av att leverera med kvalitet. Du är lyhörd för kunders önskemål och är alltid beredd att göra det lilla extra för att leverera bästa möjliga service. Din känsla för struktur och ordning gör att kunden kan lita på att det inplanerade jobbet blir utfört i tid och på bästa sätt.

Rollen innebär en del självständigt arbete vilket kräver att du har förmåga att lösa och driva ditt eget arbete framåt. Du har lätt för att följa processer och rutiner och har inga problem med att planera ditt arbete, och omprioritera om situationen kräver det. Du hanterar stress på ett strukturerat och professionellt sätt och du har ett stort engagemang för ditt arbete. Att känna ansvar och nå uppsatta mål är viktigt för dig och du ser fördelarna med ett bra team för att lyckas fullt ut. B-körkort, datavana och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift är ett krav för tjänsten. Intresse för bilar och teknik och erfarenhet från bilbranschen är meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Fagersta Motorforum AB
Fagersta Motorforum AB har försäljning av Volkswagen/Volkswagen Transportbilar samt Skoda. Vi är också auktoriserad verkstad för dessa märken. Idag är vi 23 anställda och säljer cirka 500 bilar per år.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta: Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt. [email protected] eller Ulrika Struve via 023- 70 55 96 alt. [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundmottagare, Servicerådgivare, Fagersta Motorforum, Fagersta, Adecco Visa mindre

Night shift Customer Service Support in sunny Cyprus! Start 14th June

Ansök    Maj 10    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking ... Visa mer
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking for Swedish Customer Service Agents to work the night shift.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!
About the position:?
In this position you will be working as a Swedish speaking customer service agent for one of our clients, who is a rapidly growing international company within e-finance. Your job will consist of helping customers both via Chat and Mail with questions about invoices, refunding and general support. The most important task however is to give the customer a great experience and leave them with a positive feeling. Just to be clear, you will not be doing any sales. This is a night shift role, meaning one would work 1 week night shift and have the following week off. More details to come!
For this position we offer you:
Competitive fixed monthly salary
Paid training
Performance bonus
20% extra on your hourly salary
Special discounts and offers?with local restaurants, cafes, gyms and many more?

As we want you to have the best conditions to thrive and succeed with us at SITEL we will also provide:
Career development opportunities?
Modern, newly renovated and centrally located office
An international working environment
Help with local administration such as opening a bank account and immigration forms
Monthly SITEL activity day (exploring Cyprus)
Support from Team leader, HR and great colleagues!

Qualifications
To be successful in this job you must have:
Native Swedish?language skills in both speaking and writing, conversational English skills
Want to work with customer service
Good computer skills
Independent individual who works best at night
If you have previous experience in customer service or service in general we think that’s great, but it’s not a requirement for you to apply.

To thrive in this role and work environment you also have good communicational skills, the ability to multitask, night owl and see yourself as a team player who want to develop yourself.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!

Join Our Multicultural team now, send in your application already today as spots fill quickly! Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Allente

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice! Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal... Visa mer
Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medans vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.


Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!
Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Gillar att arbeta mot uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning. Att ge service av bästa kvalité är något du alltid strävar efter. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!
STARTDATUM: 2022-08-01
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-22
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Customer Support till industriföretag

Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Customer Support hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig! Om tjänsten Som medarbetare på Customer Support kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha myck... Visa mer
Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Customer Support hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig!

Om tjänsten
Som medarbetare på Customer Support kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen.

Tjänsten som Customer Support är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 6 månader  och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning och anställning hos kund.

Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystem. Har du tidigare arbetat med försäljning är detta meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 0223-65 20 57 alt. [email protected] eller Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt. [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer Support, Customer Service, Kundtjänst, Kundservice, Industri, Produktion, Adecco, Fagersta Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Tele2

Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas! Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Vi söker nya härliga medarbetare till start 25:e april! Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kun... Visa mer
Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas!
Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Vi söker nya härliga medarbetare till start 25:e april!
Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Tele2 och Boxer!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att svara på inkommande samtal från befintliga kunder, i dessa samtal kommer du:
Svara på generella frågor om Tele2 och Boxers produkter och tjänster
Genomföra teknisk support på TV-tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp supportärenden
Erbjuda merförsäljning till befintliga kunder

Anställningen börjar med fyra veckor utbildning förlagd under två olika block. Utbildningen är en betald distansutbildning där du får lära dig grunderna för att komma in i arbetet.
I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi söker dig som är självständig och..
Vill arbeta hemifrån
Är intresserad av försäljning
Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
Är lösningsorienterad och vill ge alla kunder service av bästa kvalité.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
Kan tillgodose en bra arbetsmiljö i ditt hem, har fast internetuppkoppling och bor i Sverige.

Vi erbjuder lön med provision utan tak och..
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Friskvårdsbidrag.
Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor via länken på nästa sida.

Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer du vid en eventuell intervju bli ombedd att visa godkända betyg i svenska och engelska, ta fram två referenser och ta en bild på din tilltänkta arbetsstation.
Urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
START: 2022-04-25
ANSTÄLLNINGSFORM: 6 månaders provanställning, flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 100% till 75%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Östersund
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Jobba hemifrån som säljande kundtjänstmedarbetare - Tele2

Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas! Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Vi söker nya härliga medarbetare till start 11:e april! Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kun... Visa mer
Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas!
Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Vi söker nya härliga medarbetare till start 11:e april!
Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Tele2 och Boxer!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att svara på inkommande samtal från befintliga kunder, i dessa samtal kommer du:
Svara på generella frågor om Tele2 och Boxers produkter och tjänster
Genomföra teknisk support på TV-tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp supportärenden
Erbjuda merförsäljning till befintliga kunder

Anställningen börjar med fyra veckor utbildning förlagd under två olika block. Utbildningen är en betald distansutbildning där du får lära dig grunderna för att komma in i arbetet.
I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi söker dig som är självständig och..
Vill arbeta hemifrån
Är intresserad av försäljning
Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
Är lösningsorienterad och vill ge alla kunder service av bästa kvalité.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
Kan tillgodose en bra arbetsmiljö i ditt hem, har fast internetuppkoppling och bor i Sverige.

Vi erbjuder lön med provision utan tak och..
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Friskvårdsbidrag.
Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor via länken på nästa sida.

Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer du vid en eventuell intervju bli ombedd att visa godkända betyg i svenska och engelska, ta fram två referenser och ta en bild på din tilltänkta arbetsstation.
Urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
START: 2022-04-11
ANSTÄLLNINGSFORM: 6 månaders provanställning, flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 100% till 75%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Östersund
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Customer Contact

Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm, Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries. Learn more at www.epirocgroup.com.... Visa mer
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With
cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction
equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm,
Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries.
Learn more at www.epirocgroup.com.

Customer Contact -
Order Fulfillment department
Global Distribution Center (GDC) in Fagersta is a global logistics provider within Tools & Attachment Division. Our task is to manage and develop a high quality and cost effective supply chain for our customers, to manage the distribution of spare parts as well as orders and delivery of rock drilling equipment. The primary goal is to support the sales companies succeed through high-quality deliveries on time.

Your mission
We are looking for you who want to work as a customer contact in the Order Fulfillment Team. The tasks within Order Fulfillment are mainly order management, export handling, invoicing and shipping spare parts. Each employee is primarily responsible for a number of sales companies. You are responsible for ensuring fast and efficient flow of spare parts from DC to sales companies and you work with many functions within Epiroc to guarantee this. You will establish numerous contacts internally as well as externally with forwarders and globally with our sales companies.

You will report to Order fulfillment & inbound replenishment manager DC Fagersta.

Please notice that this is two positions for 4-5 months.


Your profile
To enjoy the job, you must be meticulous, service-oriented and always have a customer focus. You can easily make connection with people and communicate both in writing and orally, in Swedish and English. We work towards timely departures with a clear focus on high-quality deliveries on time. Therefore, it is extra important to collaborate with colleagues and support the team and the business to operate in the best way.

We are looking for you, who have experience from distribution and customer orders. One requirement is experience with different IT tools, such as Word, Excel, etc. University education with logistics and economics focus as well as experience of letter of credits is an advantage. Knowledge of the M3 system is desirable but not a requirement.


Location
This position is located in Fagersta.


Application and contacts
In this recruitment process, we review applications continuously. Welcome with your application as soon as possible, by creating an account in our recruitment system. Last day to apply for this position is 21-08-13.

For questions about the position, please contact recruiting manager Tim Östling, Order Fullfilment and Inbound Replenishment Manager +46 (0)72 084 2137 / E-mail: [email protected] or HR specialist Helén Alm [email protected] Visa mindre

Vi söker Kundservicemedarbetare för kommande uppdrag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för kundkontakt, försäljning och att hitta kunders behov i en snabbrörlig miljö tillsammans med trevliga kollegor? Då kan det här vara något för dig!

Som Kundservicemedarbetare hos oss kan dina arbetsuppgifter variera, men huvuduppgiften handlar ofta om att du ska ge exceptionellt god service till kunder via telefon och mail. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma beroende på uppdrag är exempelvis orderhantering, skapa fakturor eller garanti-, retur- och kreditadministration. Ditt fokus ska alltid ligga på att ge en personlig och professionell service. Du följer även tydligt de riktlinjer och regler som är angiva för uppdraget.

Längden på uppdragen samt arbetstider kan variera beroende på kund.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom området och besitter mycket god datavana.
Som person är du ansvarsfull, framåt och tydlig i din kommunikation. För att trivas i rollen krävs god samarbetsförmåga och ett driv av att leverera bästa lösningen åt kunden. Kan du hantera utmaningar som dyker upp under dagen och prioritera dem väl, så kommer du lyckas.
För att klara av uppdraget bör du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.

Ansökan
Är detta en tjänst för dig? Då tar vi gärna emot din ansökan!

Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se så snart som möjligt, dock senast 2022-03-25. Vid frågor kontakta Julia Lindström på 073-351 27 66 eller [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Inbound Replenishment Planner

Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm, Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries. Learn more at www.epirocgroup.com.... Visa mer
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With
cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction
equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm,
Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries.
Learn more at www.epirocgroup.com.

Join our team
Do you want to take the opportunity to gain experience and working in a high-tech and global company with committed colleagues?

Our team consists of colleagues from a wide range of ages, genders and nationalities and we are working together towards our common goals.

Your mission
As a planner you are responsible for Purchasing and Planning of spare parts from suppliers around the world, including contact with customer centers worldwide.
The main tasks are the acquisition of rock drilling tools and spare parts through continuous orders and contacts with suppliers.

You work daily in the business system M3 as well as the forecast and planning tool GIM and our internal communication tool ACIGN.

In the role you will work with different tools in an IT environment as:

•                     Business system M3
•                     Forecast and planning tool GIM
•                     Internal communication tool ACIGN
•                     Excel and Power BI reports

Please notice that this is for two positions for 4-8 months.  

Your profile
We see that you are well organized, solution focused, analytic and able to prioritize effectively in your daily work. You are also an experienced coordinator and thrive with problem solving and like working with continuous improvements.

For the role you need to have good knowledge of Swedish and English, both orally and in writing.

Location and travel
This position is located in Fagersta, Sweden

Application and contacts
In this recruitment process, we review applications continuously. Welcome with your application as soon as possible, by creating an account in our recruitment system. Last day to apply for this position is 21-08-13.

For questions about the position, please contact recruiting manager Tim Östling, Order Fullfilment and Inbound Replenishment Manager +46 (0)72 084 2137 / E-mail: [email protected] or HR specialist Helén Alm [email protected] Visa mindre

Vill du dela ut munskydd på sjukhuset i Fagersta?

Som en del i att minska smittspridningen av covid-19 har det införts en rekommendation om att använda munskydd i alla vårdbyggnader i Region Västmanland. Vi delar ut munskydd i entréer till personer som saknar eget munskydd och nu söker vi förstärkning av nya munskyddsvärdar till Sala och Fagersta.   Välkommen till en arbetsplats där du är mitt i livet och samhället. Och gör skillnad varje dag. På riktigt. Arbetsuppgifter Som munskyddsvärd står du vi... Visa mer
Som en del i att minska smittspridningen av covid-19 har det införts en rekommendation om att använda munskydd i alla vårdbyggnader i Region Västmanland. Vi delar ut munskydd i entréer till personer som saknar eget munskydd och nu söker vi förstärkning av nya munskyddsvärdar till Sala och Fagersta.
 

Välkommen till en arbetsplats där du är mitt i livet och samhället. Och gör skillnad varje dag. På riktigt.


Arbetsuppgifter

Som munskyddsvärd står du vid någon av entréerna till sjukhusen och erbjuder munskydd till besökarna. Det ingår i uppgifterna att kunna visa hur man på ett smitt säkert sätt tar av och på munskydden samt vara behjälplig av det vid behov. Du ansvarar även för din arbetsplats när det gäller påfyllnad av material, sophämtning och att det ser rent och snyggt ut.

Kvalifikationer

Du är ofta den första man möter vid sjukhuset och är ansiktet utåt för vår verksamhet så vi ser att du som person är serviceinriktad, har tålamod och gillar att möta människor. Då du även kommer att få frågor och behöver förklara saker behöver du kunna tala och förstå svenska samt ta till dig instruktioner på svenska både muntliga och skriftliga. Vi ser gärna att du kan jobba minst två heldagar per vecka.

 

Anställningsvillkor


• Vi erbjuder en timanställning.
• Detta uppdrag kommer att fortlöpa så länge restriktionerna om munskydd finns kvar varav vi har svårt att säga nu hur länge.
• Arbetstider är dagtid, måndag till fredag.
• Du anger i ansökan vilken ort som du kan tänka dig att jobba på.

 

Välkommen med din intresseanmälan så snart som möjligt men senast 24 maj 2021! Visa mindre

Vi söker kundservicemedarbetare för kommande uppdrag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för kundkontakt, försäljning och att hitta kunders behov i en snabbrörlig miljö tillsammans med trevliga kollegor? Då kan det här vara något för dig!

Som Kundservicemedarbetare hos oss kan dina arbetsuppgifter variera, men huvuduppgiften handlar ofta om att du ska ge exceptionellt god service till kunder via telefon och mail. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma beroende på uppdrag är exempelvis orderhantering, skapa fakturor eller garanti-, retur- och kreditadministration. Ditt fokus ska alltid ligga på att ge en personlig och professionell service. Du följer även tydligt de riktlinjer och regler som är angiva för uppdraget.



Din profil
Vi söker dig som har gymnasialutbildning och vill arbeta inom kundservice. Som person är du ansvarsfull, framåt och tydlig i din kommunikation. För att trivas i rollen krävs god samarbetsförmåga och ett driv av att leverera bästa lösningen åt kunden. Kan du hantera utmaningar som dyker upp under dagen och prioritera dem väl, så kommer du lyckas.
För att klara av uppdraget bör du kunna tala och skriva på både svenska och engelska. Du besitter även god datavana och har du kunskaper inom affärssystem M3 anses det som meriterande.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Ansökan
Uppdraget kan komma att tillsätta innan ansökningstiden löpt ut.

Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Julia Lindström via e-post [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre